سفتی درون سینه

سلام خانمی هستم 34 ساله و مجرد. احساس میکنم یه چیزای سفتی تو سینه هام هست مخصوصا سمت چپ بعضی وقتا فکر میکنم که رگهاست که اینجوری سفت شده ولی اون توده ها وقتی لمسش میکنی به طرفین حرکت میکنن. ممکنه که بدلیل سرطان سینه باشه؟

اطلاعات بیمار : جنسیت : خانم سن : 34
1 1303 7 سال پیش

پاسخ سفتی درون سینه

  • دکتر احمد حنایی

    سلام در خصوص توده های سینه در صورت یک طرفه بودن بر هم زدن قرینگی ظاهری غیر متحرک بودن و ترشحات خاص نشانه بدخیمی هستن توده های متحرک دو طرفه معمولا ناشی از فیبرادنوم های خوش خیم هستن که با قاعدگی تغییر سایز پیدا میکنن. در هر صورت لازم است با توجه به سن سونوگرافی از پستان به عمل اید و توسط پزشک ترجیحا جراح عمومی معاینه شوید.


نظرات بیشتر


نظر خود را بنویسید


دکترها

دکتر مجید سلامی

دکتر مجید سلامی

متخصص داخلی - فوق تخصص بیماری های خون و سرطان بزرگسالان ، هماتولوژی انکولوژی بزرگسالان

13771

نوبت بدون کارمزد

دکتر محمد فروزانفر

دکتر محمد فروزانفر

متخصص داخلی - فوق تخصص بیماری های خون و سرطان بزرگسالان ، هماتولوژی انکولوژی بزرگسالان

406261


دکتر مهدی دهقان

دکتر مهدی دهقان

متخصص داخلی - فوق تخصص بیماری های خون و سرطان بزرگسالان ، هماتولوژی انکولوژی بزرگسالان

113213


دکتر ملیحه حسن زاده مفرد

دکتر ملیحه حسن زاده مفرد

متخصص زنان و زایمان - فلوشیپ فوق تخصصی سرطان شناسی زنان ، انکولوژی زنان

100782


یکی از گزینه های زیر را انتخاب نمایید