سلامتی 24
سوالات پزشکی در دسته بندی بیماری های جنسی
موضوع :

درمان کاهش شدید میل جنسی بر اثر تزریق دو دوز واکسن آسترازنکا

سلام وقت شما بخیر من دو نوبت اول سینوفارم تزریق کردم و دو نوبت استرازنکا، الان با کاهش شدید میل جنسی روبرو شدم، قبل از تزریق واکسن خیلی فعال بودم اما اکنون میل جنسی من کاهش بسیار شدیدی پیدا کرده ایا راه درمانی براش وجود دارد ممنون میشوم راهنمایی کنید سپاس
    • پاسخ به سوال اصلی
      سلام
      در عوارض واکسن به کاهش میل جنسی اشاره ای نشده. اگر در این مورد مشکلتون شدید هشت ابتدا باید معاینه فیزیکی انجام بشه و اگر لازم باشه آزمایش های هورمونی درخواست بشن. مراجعه کنین به متخصص اورولو‌ژی تا روند تشخیص و درمان انجام بشه
      پاسخ داده شده توسط : دکتر نگار شیرخانی
      دکتر نگار شیرخانی
      دکتر نگار شیرخانی
      دکتری حرفه ای پزشکی
      3 ماه پیش
      1
      پاسخ
برچسب ها :
پاسخ داده شده توسط : دکتر نگار شیرخانی

درمان کاهش شدید میل جنسی بر اثر تزریق دو دوز  واکسن آسترازنکا
از شکیبایی شما متشکریم ...