مشاوره با پزشک بوسیله تلفن یا WhatsApp
مشاهده پزشکان

موضوع: سیپروترون کامپاند و عوارض آن

3 483
۲۳ساله هستم،دو دوره قائدگی قبلیم طولانی و با خونریزی بسیار شدید بود(اما سر موقع) که به پزشک‌مراجعه کردم و تشخیص‌ pco دادن.چون لکه بینی داشتم از فردای مراجعه‌ام به دستور پزشک قرص سیپروترون کامپاند رو شروع کردم اما بعد از ۲ هفته که تایم پریودیم بود پریود شدم.گفتن قرص ها رو قطع کنم و دوباره روز ۵ام شروع کنم.الآن روز ۸ام پریودیم هست و ۳ روزه قرص‌هارو مصرف کردم اما هنوز خونریزی شدید و حتی درد دارم.این طبیعی هست؟چند روز دیگه با وجود مصرف قرص‌ها پریودیم قطع میشه؟

پاسخ داده شده توسط : دکتر مریم السادات میرعشقی   -   دکتر فروزان سیاوش موخر   -   افسانه فرپور 4 هفته پیش


پاسخ سوال

پاسخ پزشک سایت سلامتی 24 :

اگر متاهلید تست بارداری بدهید اگر نه ادامه دهید قرص را و وقتی تمام سد ۷ روز بعد بسته بعد را شروع کنید قطع میشود نگران نشوید 918035

-1
آیا پاسخ این سوال برای شما مفید بود؟ نظر ارزشمند شما ثبت شد
پاسخ پزشک سایت سلامتی 24 :

سلام حتما تست بارداری و تیروئید و پرولاکتین انجام شود 

و بسته را تا آخر ادامه دهید

-1
آیا پاسخ این سوال برای شما مفید بود؟ نظر ارزشمند شما ثبت شد
پاسخ پزشک سایت سلامتی 24 :

سلام

اول باید احتمال بارداری بررسی بشه.

در صورتی که باردار نباشید بررسی ضخامت آندومتر،  پرو لاکتین و تیرویید. و احتمال میوم.

 

1
آیا پاسخ این سوال برای شما مفید بود؟ نظر ارزشمند شما ثبت شد
نظر خود را بنویسید
captcha

خونریزی شدید در دوران پریودی مشاوره پزشکی | سلامتی 24
مشاوره پزشکی تلفنی و آنلاین پیگیری و انتقال نوبت
اخبار و اطلاعات کرونا
مشاوره پزشکی تلفنی و آنلاین
پیگیری و انتقال نوبت
دانلود اپلیکیشن
بیشتر
ارسال تیکت
یکی از گزینه های زیر را انتخاب نمایید