تبلیغاتبنر
سوالات پزشکی
موضوع :

مصرف سیپروترون کامپاند باعث جوش صورت می شود؟ چه روشهایی برای درمان دارد؟

سلام وقتتون بخیر،من تخمدان پلی کیستیک دارم ،یک مدت پریودم نامنظم بود و صورتم خیلی جوش میزد دکتر زنان بهم قرص سیپروترون کامپاند دادن برای جوشام،۱۵ شبه دارم میخورم ولی جوشام بدتر شدن ،یک هفته هم هست راکوتان میخورم کنارش، چکار باید بکنم ممکنه بدتر شدن جوشام بخاطر سیپروترون کامپاند باشه ؟ باید قطعش کنم یا ادامه بدم تا درمان شه جوشام یا کنار اسپیرونولاکتون مصرف کنم؟
پاسخ به سوال اصلی

ابتدای درمان اکنه شدیدتر میشود نگران نباشید حداقل دو ماه اول با تشدید روبرو هستید. به درمان ادامه دهید واز اضافه کردن خودسرانه دارو بپرهیزید

پاسخ داده شده توسط : دکتر فرزانه مالکی
دکتر فرزانه مالکی
دکتر فرزانه مالکی
پوست
11 ماه پیش
65
پاسخ
سلام من ریزش مو دارم و اینکه موهام رشد نمیکنه دکتر بهم قرص زینک پلاس داده ولی بازم ریزش داره ادامه بدم یا قطع کنم
9 ماه پیش
گزارش نظر
پاسخ
من قسمت خط خنده و چانه و فکم جوش میزنه دکترم بهم سیپروترون کامپاند داده یکمی تشدیدی شده جوش هام و اصلا خوب نشده، مدت زمان اثر این قرص چقدره، واین که میتونه تاثیر داشته باشه؟
8 ماه پیش
گزارش نظر
پاسخ
سلام من برای اختلال هورمونهام دارو اسپیداکتون سیپروترون کامپاند 
تجویز کردن الان یه هفتس مصرف میکنم اما حس میکنم بی حالیم بخاطر ایناس و اینکه صکرتم اصلا جوش نداشتم جز درمواقع پریودی اما الان پرجوش شده الان باید قطعش کنم ؟خوب میشم !یا بدت ی مدت خوب میشم؟
 
8 ماه پیش
گزارش نظر
پاسخ

پاسخ داده شده توسط : دکتر فرزانه مالکی
از شکیبایی شما متشکریم ...