اسهال شدید دختر ۱۰ماهه

دخترم ۱۰ ماهش است حدود یک هفته پیش سرماخورد و دوروز بعد اسهال گرفت که این اسهال به مرور زمان شدت گرفت تا با استفراغ همراه شد.۳ روز بیمارستان بخش عفونی بستری شد همه ازمایشات خون و ادار و مدفوع را هم داد و مشکلی نداشت و مرخصش کردن‌.ولی الان باز هم اسهال شدید و ابکی داره و خوب نشده‌. برای درمان اسهال چی کار کنم؟در ضمن به لبنیات هم الرژی دارد

اطلاعات بیمار : جنسیت : خانم سن : 10
1 1146 7 سال پیش

پاسخ اسهال شدید دختر ۱۰ماهه


نظرات بیشتر


نظر خود را بنویسید


دکترها

دکتر حمید محمدجعفری

دکتر حمید محمدجعفری

متخصص کودکان - فوق تخصص بیماری های کلیه کودکان ، نفرولوژی کودکان

107841

نوبت بدون کارمزد

دکتر نعمت اله عطایی

دکتر نعمت اله عطایی

متخصص کودکان - فوق تخصص بیماری های کلیه کودکان ، نفرولوژی کودکان

35755

نوبت بدون کارمزد

دکتر محمد حسن اعلمی

دکتر محمد حسن اعلمی

متخصص کودکان - فوق تخصص بیماری های عفونی کودکان

25222

نوبت بدون کارمزد

دکتر عبدالرضا ماه رویی

دکتر عبدالرضا ماه رویی

متخصص داخلی - فوق تخصص بیماری های گوارش و کبد بزرگسالان

9344

نوبت بدون کارمزد

لیست ویدیو ها

یکی از گزینه های زیر را انتخاب نمایید