مشاوره با پزشک بوسیله تلفن یا WhatsApp
مشاهده پزشکان

موضوع: لکه بینی بعد پریودی با مصرف قرص دیان و کیست تخمدان

1 1534
سلام خسته نباشید من کیست تخمدان داشتم و طوری بود که بعد از اتمام پریودی ۱۰ روز بعد دوباره پریود میشدم به دکتر مراجعه کردم و ۳ دوره قرص دیان مصرف کردم از‌دوره سوم بعد پریودی به لکه بینی هرروز افتادم تا الان که بسته چهارم شروع کردم روز ۸ روز بعد اتمام قرص قبلی ، الان هشتمه‌ پریودیمه‌ و من از دیروز لکه بینی دارم چیکار کنم؟؟ خیلی خسته شدم مدام لک دارم لطفا راهنمایی کنید

پاسخ داده شده توسط : سیدعلی رعنایی سیادت 1 سال پیش


پاسخ سوال

پاسخ پزشک سایت سلامتی 24 :

بهترین کار انجام تستهای هورمونی و سونو است ولی به علت شرایط امروز در جامعه فعلا علاوه بر قرص دیان ۷ شب شبی یک قرص استروژن ۰.۶۲۵ هم میل کنید البته یادتان باشد همیشه بسته دیان جدید را ۷ روز بعد از اتمام بسته قبلی باید شروع نمایید

4
آیا پاسخ این سوال برای شما مفید بود؟ نظر ارزشمند شما ثبت شد
0
پاسخ بازدید کننده سایت سلامتی 24 :

من پلی کیستیک دارم از بچگی خوبم نمیشه الان قرص دیان خارجی پیدا نمیکنم میخوام ایرانی بخورم از چندم پریود باید خورده بشه

avatar

کاربر مهمان 3 ماه پیش پاسخ

نظر خود را بنویسید
captcha

لکه بینی بعد پریودی با مصرف قرص دیان و کیست تخمدان - زنان و زایمان مشاوره پزشکی | سلامتی 24
مشاوره پزشکی تلفنی و آنلاین پیگیری و انتقال نوبت
اخبار و اطلاعات کرونا
مشاوره پزشکی تلفنی و آنلاین
پیگیری و انتقال نوبت
دانلود اپلیکیشن
بیشتر
ارسال تیکت
یکی از گزینه های زیر را انتخاب نمایید