اسپاسم شیرخوارگی(صرع)

سلام پسرم از حدود 3 یا 4ماهگی دچار اسپاسم شیرخوارگی(صرع) شد که البته در 11 ماهگی متوجه بیماری شدیم و ب پزشک مراجعه کردیم.الان 3 ماهه که زیر نظر پزشک ولی بهبودی کامل حاصل نشده. ایا راه دیگه ای برای درمان وجود دارد؟

اطلاعات بیمار : جنسیت : آقا سن : 1
1 3521 6 سال پیش

پاسخ اسپاسم شیرخوارگی(صرع)

  • دکتر نگار شیرخانی

    در مورد پيش آگهي بيماري اسپاسم شيرخوارگي در رفرنس ها گفته شده كه تنها حدود ١٤ درصد بيماران رشد شناختي خوب يا در حد مرزي دارن. بهبودي به شدت بيماري فرد داره در انواع خيلي شديد حتي ممكنه در ادامه دچار عقب افتادگي ذهني،تظاهرات اوتيسمي يا بيش فعالي داشته باشن. حتما پزشك معالج همه درمان هاي لازم كه امكانشون وجود داره انجام ميده


نظرات بیشتر


نظر خود را بنویسید


دکترها

دکتر حمید محمدجعفری

دکتر حمید محمدجعفری

متخصص کودکان - فوق تخصص بیماری های کلیه کودکان ، نفرولوژی کودکان

107826

نوبت بدون کارمزد

دکتر نعمت اله عطایی

دکتر نعمت اله عطایی

متخصص کودکان - فوق تخصص بیماری های کلیه کودکان ، نفرولوژی کودکان

35746

نوبت بدون کارمزد

دکتر محمد حسن اعلمی

دکتر محمد حسن اعلمی

متخصص کودکان - فوق تخصص بیماری های عفونی کودکان

25213

نوبت بدون کارمزد

دکتر سحر غفارپور

دکتر سحر غفارپور

دندانپزشک ، متخصص دندانپزشکی کودکان

7880

نوبت بدون کارمزد

یکی از گزینه های زیر را انتخاب نمایید