رفلاکس معده در نوزاد

سلام من یه پسر ۴ ماهه دارم که میگن رفلکس پنهان داره. الان ۱ ماه که زمان شیرخوردن کلا گریه میکنه حتی قبل مکیدن سینه انقدر گریه میکنه تا خوابش میبره . اپرازول .رانیتیدین . به دستور دکترهای قبلی دادام ولی خوب نشده بیقراری همراه باگریه زیاد . سکسکه. خوردن دست زیاد . بالااوردن شیر خیلی کم چیکار باید بکنم؟

اطلاعات بیمار : جنسیت : آقا سن : 37
1 1237 7 سال پیش

پاسخ رفلاکس معده در نوزاد


نظرات بیشتر


نظر خود را بنویسید


دکترها

دکتر علی اکبر اسماعیلی

دکتر علی اکبر اسماعیلی

فلوشیپ روانپزشکی سالمندان

26093

نوبت بدون کارمزد

دکتر رقیه محمدی

دکتر رقیه محمدی

پسا دکترای روان شناسی ، عصب روان شناس بالینی

16506

نوبت بدون کارمزد

دکتر عبدالرضا ماه رویی

دکتر عبدالرضا ماه رویی

متخصص داخلی - فوق تخصص بیماری های گوارش و کبد بزرگسالان

9350

نوبت بدون کارمزد

دکتر هدیه محمودی

دکتر هدیه محمودی

متخصص روانپزشکی (اعصاب و روان)

8588

نوبت بدون کارمزد

یکی از گزینه های زیر را انتخاب نمایید