تبلیغات
سوالات پزشکی در دسته بندی زنان و زایمان
موضوع :

پریود شدن حین مصرف قرص ضد بارداری طبیعی است؟

سلام خسته نباشید من 18سالمه ده ماهه ازدواج کردم و قرص ضدبارداری (ld)مصرف میکنم الان یک هفته از آخرین پریودم میگذره و طبق دستور مصرف قرص رو شروع کردم از سه روز قبل روز اول ترشح شیری رنگ دیروز لکه بینی (خون قهوه ای )و امروز خونریزی سبک دارم اصلا همچین مشکلی برام تا حالا پیش نیومده.
و یک سوال دیگه آیا قرص ضدبارداری باعث نازایی میشه ؟؟
پاسخ به سوال اصلی
قرص باعث  نازایی  نمیشود درمورد روش خوردن قرص اولین بسته باید از روز پنجم پریود باشد وقتی بسته اول تمام شد یک هفته بعد بسته بعدی شروع میشود چه پریود بشوید چه نشوید این روش صحیح قرص خوردن است اگر این روش را استفاده کنید لکه بینی نخواهید داشت معمولا .حالا اگر داشتید بعد ان را هم برایتان حل می کنیم فعلا این ماه را نادیده بگیرید واز این روش که عرض کردم استفاده کنید
پاسخ داده شده توسط : دکتر فروزان سیاوش موخر
دکتر فروزان سیاوش موخر
دکتر فروزان سیاوش موخر
زنان و زایمان
1 ماه پیش
4
پاسخ
پاسخ به "قرص باعث نازایی نمیشود درمورد روش خوردن قرص اولین بسته باید از روز پنجم پریود باشد وقتی بسته اول تمام شد یک هفته بعد بسته بعدی شروع میشود چه پریود بشوید چه نشوید این روش صحیح قرص خوردن است اگر این روش را استفاده کنید لکه بینی نخواهید داشت معمولا .حالا اگر داشتید بعد ان را هم برایتان حل می کنیم فعلا این ماه را نادیده بگیرید واز این روش که عرض کردم استفاده کنید"
خب منم دقیقا از همین روش استفاده میکنم خانم دکتر من دیروز لکه بینی داشتم با وجود اینکه دیشب بازم قرص خوردم اما امروز تقریبا پریودم و خونریزی سبک دارم 
 امکان نداره مشکل دیگه ای باشه ؟
1 ماه پیش
گزارش نظر
پاسخ
پاسخ به "قرص باعث نازایی نمیشود درمورد روش خوردن قرص اولین بسته باید از روز پنجم پریود باشد وقتی بسته اول تمام شد یک هفته بعد بسته بعدی شروع میشود چه پریود بشوید چه نشوید این روش صحیح قرص خوردن است اگر این روش را استفاده کنید لکه بینی نخواهید داشت معمولا .حالا اگر داشتید بعد ان را هم برایتان حل می کنیم فعلا این ماه را نادیده بگیرید واز این روش که عرض کردم استفاده کنید"
حسنًا ، أستخدم نفس الطريقة تمامًا ، ملكة جمال دكتور كان لدي اكتشاف أمس ، على الرغم من الليلة الماضية 
1 ماه پیش
گزارش نظر
پاسخ
پاسخ به سوال اصلی
اگر ادامه داشت برای اطمینان  سونوگرافی  کنید و  تست   Tsh   و همینجا اطلاع دهید
پاسخ داده شده توسط : دکتر فروزان سیاوش موخر
دکتر فروزان سیاوش موخر
دکتر فروزان سیاوش موخر
زنان و زایمان
1 ماه پیش
2
پاسخ
پاسخ به سوال اصلی
سلام عزیزم معمولاً در اوایل خوردن داروهای هورمونی ممکن است علت لک بینی باشد ولی به مرور بهتر میشود اگر ادامه دار شد حتما باید به پزشک مراجعه کنید و این قرص ها باعث  نازایی  نمی شوند برای پیشگیری از بارداری بهتر است از روز اول پریود مصرف بشود
پاسخ داده شده توسط : دکتر عفت زادسر
دکتر عفت زادسر
دکتر عفت زادسر
زنان و زایمان
3 هفته پیش
0
پاسخ
من مجردم و 34 سالمه و کیست تخمدان در سمت چپ داشتم که جراحی کردم و حین عمل کیستم ترکیده بود الان عفونت لگنی و چسبندگی رحم دارم و گفتن که تخمدان سمت چپم از بین رفته و تخمدان سمت راستم تنبلی داره و پربودم هم نامرتبه الان دکتر قرص مارولین بهم داده بعداز پریودم که تموم شد رفتم دکتر الان که پریودم تموم شده باز میتونم قرص بخورم یا باید صبر کنم پریود بشم سومین روز پریودیم قرص و بخورم و باتوجه به موقعیتم اگه ازدواج کنم باردار میشم یا نه لطفا جواب بدین لطفا
1 ماه پیش
گزارش نظر
پاسخ
قرصای این دوره رو قطع کنم تا کامل پریود شم یا ن ادامه بدم طبق روال؟
1 ماه پیش
گزارش نظر
پاسخ

از شکیبایی شما متشکریم ...