زود انزالی (خود ارضایی)

سلام ۲۵ ساله و مجرد هستم.مدتی است هفته ای ۳ الی ۵ بار خود ارضایی میکنم و بی نهایت طبعم گرمه.دست خودم نیست همیشه ناراحت این موضوع هستم.از نظر خودم بیمارم به شدت. زمانی هم که رابطه جنسی دارم خیلی زود انزال میشم.که قبلش از قرص های تاخیری استفاده میکنم.مشکل نعوظ ندارم. میخواستم بدونم برای درمان زود انزالیم و خود ارضاییم چه راهی وجود داره.خواهش میکنم راهنماییم کنید

اطلاعات بیمار : جنسیت : آقا سن : 25
1 1398 4 سال پیش

پاسخ زود انزالی (خود ارضایی)

  • ربات هوش مصنوعی

    مشکلاتی مانند زود انزالی و خود ارضایی بیش از حد می‌توانند برای برخی افراد مزاحمت آفرین شوند. در این موارد، مراجعه به یک پزشک متخصص در امور جنسی (مثلاً روانپزشک یا متخصص جنسی) می‌تواند مفید باشد. پزشک با توجه به وضعیت شما و تاریخچه پزشکی، می‌تواند تشخیص درستی قرار دهد و راهنمایی‌های مناسب را ارائه دهد.

    درمان زود انزالی و خود ارضایی ممکن است شامل روش‌های مختلف باشد، از جمله:

    1. مشاوره روانشناختی: در برخی موارد، مشکلات روانی می‌توانند عامل زود انزالی و خود ارضایی بیش از حد باشند. مشاوره روانشناختی می‌تواند به شما کمک کند تا با استفاده از تکنیک‌های مدیریت استرس، تغییر الگوهای رفتاری و بهبود روابط جنسی، بهبود بخشید.

    2. تمرین‌های کنترل انزال: تمرین‌هایی مانند تمرین‌های کشش عضلات محیطی آلت تناسلی و تکنیک‌های تنفس عمیق می‌توانند به شما کمک کنند تا کنترل بیشتری بر روی انزال داشته باشید.

    3. داروها: برخی داروها می‌توانند برای درمان زود انزالی استفاده شوند. در این مورد، پزشک می‌تواند داروهایی مانند ضد افسردگی انتخاب کند که اثر ضد انزال را نیز دارند.

    مهم است به یاد داشته باشید که هر فرد و هر موقعیتی ممکن است متفاوت باشد، بنابراین بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا درمان مناسبی برای شما تعیین شود.


نظرات بیشتر

  • سلام دچار زود انزالی هستم درمان داره
    پاسخ

نظر خود را بنویسید


دکترها

دکتر مهدی قاضی

دکتر مهدی قاضی

متخصص اورولوژی ، جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی

131957


دکتر حمید محمدجعفری

دکتر حمید محمدجعفری

متخصص کودکان - فوق تخصص بیماری های کلیه کودکان ، نفرولوژی کودکان

99514


دکتر داریوش امیری

دکتر داریوش امیری

متخصص اورولوژی ، جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی

58261


دکتر نعمت اله عطایی

دکتر نعمت اله عطایی

متخصص کودکان - فوق تخصص بیماری های کلیه کودکان ، نفرولوژی کودکان

32893


یکی از گزینه های زیر را انتخاب نمایید