الدكتور مهدی نشاطی
8567

الدكتور مهدی نشاطی اخصائي جراحة عامة - استشاري جراحة القلب و الشرایین

( 37 تصويت )

من أفضل الأطباء في المدينة تبریز

آراء الزوار عن الدكتور مهدی نشاطی تسجيل التعليق لـ الدكتور مهدی نشاطی صور العيادة و موقع العمل

مجال النشاط الدكتور مهدی نشاطی اخصائي جراحة عامة - استشاري جراحة القلب و الشرایین

عنوان و رقم هاتف العيادة الدكتور مهدی نشاطی اخصائي جراحة عامة - استشاري جراحة القلب و الشرایین

إتقان لغات أخري الدكتور مهدی نشاطی اخصائي جراحة عامة - استشاري جراحة القلب و الشرایین

الروابط المفيدة الدكتور مهدی نشاطی اخصائي جراحة عامة - استشاري جراحة القلب و الشرایین

  • جراحی قلب

  • تعویض دریچه آئورت

  • عالی

  • آنژیوگرافی کردم و ی رگ اضافه‌ داشتم سوزوندنش، دکتر خیلی خوبی هستن

  • مادرم و سال 89 در بیمارستان عالی نسب عمل کردند عالی عالی عالی.????????از لحاظ اخلاق و رفتار بینظیر.و با سواد علمی بسیار بالا.توصیه میکنم هر کس عمل قلب باز میخواد انجام بده با خیال راحت به دکتر نشاطی مراجعه کنه و با خیال راحت و بدون ترس عملش و انجام بده.

  • چند هفته پیش پدرم به علت گرفتگی سه تا از عروق قلبی در بیمارستان عالی نسب بستری شدند که خوشبختانه با جراحی توسط دکتر نشاطی بهبود یافتند دکتر نشاطی واقعا علاوه براینکه پزشک حاذق وبی نظیری هستند از لحاظ اخلاق وکمال و انسانیت نیز مقامی والادارن ،واقعا پزشکی خیر و نیکوکار هستند جناب دکتر نشاطی بابت تمام زحماتی که برای بیماران میکشید بی نهایت قدردان وسپاسگزارم اجرتان با خدا

  • خیلی عالیه کارشون

  • خوب

  • کار دکتر نشاطی خیلی خوبه سال 94عمل کرده به من من خیلی راضی هستم

  • خیلی خوب

  • با سلام آقای دکتر نشاطی پزشکی حاذق و با اخلاق و با ایمان که صداقت و پاکی و تقوا را در ایشان دیدم در بهمن 1400 که من برای انژیوگرافی در بیمارستان عالی نصب بستری بودم متخصص قلب بنده ، آقای دکتر علیان که ایشان هم دکتر بااخلاق و حاذق هستند در اتاق آنژیو اعلام نمودند که امکان باز کردن عرق با آنژیو وجود ندارد و آقای دکترنشاطی را معرفی کردندو آقای دکتر نشاطی با آرامش خاصی در همانجا با من صحبت کردند و بنده که واقعا ترسیده بودم اطمینان روحی و آرامش دادند و گرنه من میخواستم با رضایت کتبی مرخص شوم و دو روز بعدکه بعد از اعلام رضایت به اتاق عمل رفتم وایشان را در اتاق عمل دیدم و بعد از عمل پی در پی بنده را ویزیت کرده و جویای حالم بودند و فعلا بعد از گذشت دو ماه مشکل خاصی ندارم و درد قفسه سینه که فرمودند طبیعی هست و به مرور برطرف میشود و لازم به ذکر است کا اایشون هیچ درخواست مالی از بنده نکردند با وجود اینکه یک هفته بعد از عمل برای ویزیت به بیمارستان رفتم و خودم آمادگی پرداخت پول دادم ایشان با تبسم خاصشان گفتند لازم نیست در حالی که پزشکانی را در بیمارستان دیدم که شب قبل از عمل منشی شان زنگ زده شماره کارت و مبلغ مورد را به مریض میدادند من برای جناب دکتر نشاطی آرزوی سلامتی و بهروزی برای ایشان و خانواده شان را خدا دارم و خدا اجر دنیوی و اخروی برای این انسان بزرگوارکه در حق این مردم بینوا میکند را از خود عطا فرماید آمین ارادتمند شما رسول ساسانی

  • بله اقای دکتر نشاطی راضی هستم

  • دکتر خیلی عالی هستش هم کارش هم اخلاق دکتر خیری هستش بنظر من جاش بهشته واقعا درجه یک

  • جدا از کار عالی دکتر اخلاق انسان دوستانه ایشان ما رو تحت تاثیر قرار داد بی نهایت از کارشون و اخلاق خوبشون ممنونیم

  • با تشکر از زحمات جناب دکتر مهدی نشاطی انشاء الله با امام زمان محشور شوند

  • برای پدرم جراحی قلب باز کردن خیلی خوب بود خیلی دکتر خوش اخلاقی هست زیاد دکتر پولکی نیست به همه مریض‌ها میگه بیا بیمارستان وزیت شو نیاز به اومدن مطب نیست اگه دکتر های دیگه بودن میگفتن بیا مطب

  • عالی هستن حرف ندارن

حفظ التعليق الدكتور مهدی نشاطی

دکتر اخصائي جراحة عامة - استشاري جراحة القلب و الشرایین في مدينة تبریز

الدكتور محسن پتکچی مقدم

الدكتور محسن پتکچی مقدم

اخصائي جراحة الدماغ و الاعصاب


الدكتور علی زرندی

الدكتور علی زرندی

طبیب اسنان، اخصائي جراحة اللثة (أخصائي أمراض النسج الداعمة periodontist)


الدكتور حسین استادی سفیدان

الدكتور حسین استادی سفیدان

جراحة عامة، استشاري جراحة القفص الصدري


الدكتور سمیرا فرضی پور

الدكتور سمیرا فرضی پور

اخصائي امراض القلب و الشرایین

لسوء الحظ، قائمة الانتظار الدكتور مهدی نشاطی اخصائي جراحة عامة - استشاري جراحة القلب و الشرایین ليست نشطة بعد. يمكنك معرفة ذلك عن طريق إدخال رقمك في الملف الشخصي للطبيب عند تفعيل الموعد.

تختلف تكلفة زيارة الدكتور مهدی نشاطی اخصائي جراحة عامة - استشاري جراحة القلب و الشرایین وفقًا لنوع الموعد الذي تتلقاه منهم (موعد وجهًا لوجه، استشارة هاتفية، استشارة نصية). يمكنك معرفة التكلفة الدقيقة لزيارة الطبيب من خلال الرجوع إلى الملف التعريفيالدكتور مهدی نشاطی اخصائي جراحة عامة - استشاري جراحة القلب و الشرایین.

الدكتور مهدی نشاطی اخصائي جراحة عامة - استشاري جراحة القلب و الشرایین 1 لديهم مكتب. للاطلاع على المعلومات الكاملة للمكتب، راجع الملف الشخصي: الاسم.

الدكتور مهدی نشاطی اخصائي جراحة عامة - استشاري جراحة القلب و الشرایین .

الدكتور مهدی نشاطی اخصائي جراحة عامة - استشاري جراحة القلب و الشرایین يقبل المرضى الجدد من . يمكنك الحصول على معلومات أكثر تفصيلاً من خلال الرجوع إلى ملف التعريف الدكتور مهدی نشاطی اخصائي جراحة عامة - استشاري جراحة القلب و الشرایین في صلاح 24.

37 صوت الأشخاص الدكتور مهدی نشاطی اخصائي جراحة عامة - استشاري جراحة القلب و الشرایین حتى الآن. متوسط ​​النتيجة هو الدكتور مهدی نشاطی اخصائي جراحة عامة - استشاري جراحة القلب و الشرایین 5 من 5.

یکی از گزینه های زیر را انتخاب نمایید