جستجوی پزشک

بیشتر...

جنسیت

دسته بندی ها

نوبت گیری اینترنتی

نوبت دکترها

دکتر مونا دلاوریان

فوق دکترای تخصصی نوروسایکولوژی

توانمندسازي مغز-روان-دهن

(11)

مطب 1: تهران - تجريش-ميدان قدس-ابتدای شريعتی-كوچه مهنا ٢-پلاك ٢

  • 3200
  • 11
  • تهران

سوالات متداول درباره فوق دکترای تخصصی نوروسایکولوژی

نوروسایکولوژی رشته ای است که به مطالعه رابطه مغز و رفتار می پردازد. فوق دکترای تخصصی نوروسایکولوژی می تواند در تشخیص، تیمار و مدیریت اختلالات مرتبط با مغز از جمله اختلالات یادگیری، اختلالات حافظه، اختلالات اجتماعی و رفتاری، آسیب های مغزی، بیماری های عصبی-روانی، اختلالات حرکتی و اختلالات بینایی-حسی کمک کند. موارد زیر ممکن است نیاز به مراجعه به فوق دکترای تخصصی نوروسایکولوژی را ضروری کند: 1. سوء استفاده از مواد: بسیاری از مواد مخدر می توانند به قسمت های مختلف مغز آسیب بزنند و منجر به رفتارهای نامتعارف یا مشکلات شدید روحی-روانی شوند. 2. اختلالات یادگیری: اطفال و نوجوانانی که با مشکلات یادگیری مانند نارساخوانی، نارساکتابی یا اختلال ریاضی دست و پنجه نرم می کنند، ممکن است نیاز به توجه خاصی در زمینه نوروسایکولوژی داشته باشند. 3. آسیب های مغزی: افرادی که آسیب های جسمانی به مغز خود دیده اند - مانند آسیب های ناشی از تصادفات -- ممکن است از اختلالات رفتاری، حافظه یا مشکلات یادگیری رنج ببرند. 4. بیماری های عصبی: بیمارانی که از بیماری های عصبی مانند آلزایمر، پارکینسون، اسکلروز چندگانه، اپی لپسی یا دیگر اختلالات مغزی رنج می برند، ممکن است نیازمند توجه به چالش های روانی و رفتاری مرتبط با بیماری خود باشند. 5. اختلالات روانی: اختلالات مزاجی مانند افسردگی و اختلال دوقطبی، اختلالات اضطرابی مانند اختلالات پریشانی وجودی، و اختلالات رفتاری مانند اختلال عدم توجه و بیش فعالی (ADHD) همگی می توانند منجر به تغییرات در عملکرد مغزی شوند که ممکن است به تشخیص و درمان نوروسایکولوژیکی نیاز داشته باشند.

پس از انتخاب دکتر مورد نظر خود از لیست جستجوی فوق دکترای تخصصی نوروسایکولوژی شما میتوانید در صفحه پروفایل اون دکتر دکمه دریافت نوبت را مشاهده کنید . با کلیک بر روی آن تقویم و ساعت های کاری دکتر رو میبینید . تاریخ و زمان ویزیت خود را انتخاب کنید . و اطلاعات خود را وارد کنید . نوبت را دریافت کنید . توجه داشته باشید کد پیگیری نوبت شما و شماره ای که با آن نوبت گرفتید هنگام مراجعه لازمتون میشه.

شما در قسمت لیست سوالات که در منوی بالای سایت مشاهده میکنید میتوانید لیست سوالات پزشکی را ببینید و یا سوال مربوط به فوق دکترای تخصصی نوروسایکولوژی را جستجو کنید یا حتی سوال خود را بپرسید .

با توجه به تعداد بازدید دکتر های لیست فوق دکترای تخصصی نوروسایکولوژی و همینطور زمینه فعالیت وی و نظرات دکتر در پروفایلش میتونید بهترین دکتر مد نظر خود را در رابطه با فوق دکترای تخصصی نوروسایکولوژی انتخاب کنید .

بله . اما برای معاینه دقیق بهتر است شما به صورت حضوری به دکتر فوق دکترای تخصصی نوروسایکولوژی مراجعه کنید اما در سایت امکان مشاوره به صورت تصویری با تلفنی بعضی دکترها فعال است و میتونید زمان ان را انتهاب کنید تا دکتر با شما تماس بگیرد . همینطور شما میتوانید سوال پزشکی هود را در رابطه با فوق دکترای تخصصی نوروسایکولوژی در قسمت سوالات پزشکی سایت بپرسید .

شما میتوانید مقالات ویدیو ها پادکست ها و سوالات مربوط به فوق دکترای تخصصی نوروسایکولوژی خود را در سایت ببینید و اطلاعات کاملی راحع به مشکل حود در زمینه فوق دکترای تخصصی نوروسایکولوژی کسب کنید و اصطلاحات پزشکی را مرتبط را فرا بگیرید .

یکی از گزینه های زیر را انتخاب نمایید