هماتوم بعد از مصرف سیپروترون کامپاند (پلی کیستیک و جوش صورت)

سلام ببخشید مجرد 26 ساله هستم. به خاطر پلی کیستیک و جوش های صورتم تجویز شد که شش ماه قرص سیپروترون کامپاند مصرف کنم. دو هفته است قرص های 21 تایی سیپروترون کامپاند (سیبل) را خوردم. الان یک هماتوم از یک بند انگشت بزرگتر پشت ساق پا زدم. نمیدانم ادامه مصرف قرص را چی کار کنم؟ برای درمان هماتوم نیز باید چی کار کنم؟

اطلاعات بیمار : جنسیت : خانم سن : 26
1 3779 4 سال پیش

پاسخ هماتوم بعد از مصرف سیپروترون کامپاند (پلی کیستیک و جوش صورت)

  • دکتر فرزانه مالکی

    سیپروترون کامپاند ریسک تشکیل لخته را بالا میبرد ،وبر عکس ان هماتوم تجمع خون در بافت در نتیجه خونریزی است ایا از مفهوم عبارتی که استفاده کرده اید اطمینان دارید؟هماتوم کوچک خودبخود جذب می شود و نیازی به درمان ندارد اگر اختلالات و بیماری خونی ندارید و یکبار این اتفاق افتاده میتوانید به درمان ادامه بدهید و کار خاصی ضرورت ندارد،در صورتی که سابقه بیماری خونی دارید با پزشک خود مشورت کنید تا تستهای انعقادی برایتان انجام شود


نظرات بیشتر

  • سلام وقتتون بخیر دکتر برای مشکل کیست و آندومتریوز برای من سیپروترون کامپاند تجویز کردن به مدت سه ماه و من الان در دوران قرص سفیدهای ورق دومم،یعنی دو ماه کامل مصرف کردم ولی دو هفته ای هست که ساق پای راستم به شدت درد میکنه و توی راه رفتن لنگ میزنم با ماساژ و گرم کردن و مسکن هم خوب نشده و من توی اینترنت میگشتم که برخوردم به عوارض این قرص و به این فکر افتادم که شاید عوارض این قرص باشه.الان باید چکار کنم؟ یعنی خون توی پام لخته شده؟
    پاسخ

نظر خود را بنویسید


یکی از گزینه های زیر را انتخاب نمایید