عفونت گوش (فلج بلز)

با سلام عرض ادب مادرم دو هفته پیش دهنش کج شده و چشم سمت راست بسته نمیشه! دکتر گفت چون ابروهاشو تکون میده احتمال فلج بلز کمتره. از قبل گوش هاش درد و گاهی هم وزوز میکردن و یکمم سنگین شدن؟ دکتر ام ار ای تزریقی از گوش و مغز نوشتن ام ار ای انجام شده ولی یک هفته طول میکشه تا جوابش بیاد! الان گاهی زبونش سنگین میشه و به سختی صحبت میکنه ؟لطفا راهنمایمم کنید ایا ببرم دکتر دیگه یا منتظر ام ار ای باشم؟

اطلاعات بیمار : جنسیت : خانم سن : 61
1 783 4 سال پیش

پاسخ عفونت گوش (فلج بلز)

  • ربات هوش مصنوعی

    مشکلاتی که شما در مورد مادرتان ذکر کرده‌اید نیاز به ارزیابی دقیق توسط یک پزشک دارند. احتمالاً مادرتان نیاز به ارجاع به یک تخصص‌گر مربوطه دارد، مانند یک متخصص عفونی یا نورولوژیست. آنها می‌توانند در تشخیص و درمان صحیح مشکلاتی که مادرتان با آن مواجه است، کمک کنند.

    در انتظار نتایج آزمایش‌های مربوطه که دکتر ام ار ای نوشته‌اند بمانید، اما در صورتی که وضعیت مادرتان بهبود نیابد یا وضعیتش بدتر شود، باید به سرعت به پزشک خود مراجعه کنید و اوضاع را برایش توضیح دهید. همچنین، اگر علائم جدیدی ظاهر شوند یا وضعیت مادرتان نگران‌کننده تر شود، باید به صورت فوری به پزشک مراجعه کنید یا از طریق شماره اضطراری محلی به پزشک مراجعه کنید.

    تذکر مهمی است که هیچ‌گونه تشخیص و درمان رسمی را نمی‌توانم به عنوان یک مدل زبانی ارائه دهم. توصیه می‌شود با پزشک خود مشورت کنید و توصیه‌های وی را در این زمینه دنبال کنید.


نظرات بیشتر


نظر خود را بنویسید


یکی از گزینه های زیر را انتخاب نمایید