هیدرسل

حدود 1 سالیه که هم آلت تناسلی و هم بیضه سمت راستم درد میکنه. رابطه جنسی نامشروع زیاد داشتم با افراد مختلف ولی با کاندوم بوده همش. پیش دکتر رفتم یکی گفت پروستات داری یکی گفت بیضت عفونت کرده جفتشون دارو برام نوشتن البته سونوگرافی هم دادم ک دکتر گفت هیدروسل هم داری. 65 روز پیش دوباره رابطه داشتم دوباره درد گرفت آلتم. مقعدمم سوزش داره لطفا آقای دکتر بگید مشکلم چیه میشه آزمایش چیزی برام بنویسید چون هر دکتری رفتم بدون آزمایش نظر دادن. البته سونوگرافی گرفتم حجم پروستات 12 بود. اپیدیدیم هم نداشتم فقط نوشته بود بیضه راست مقدار کمی مایع داره نسبت به چپ و مطرح کننده هیدروسل است. سنم 21 هسش

اطلاعات بیمار : جنسیت : آقا سن : 21
1 910 4 سال پیش

پاسخ هیدرسل

  • ربات هوش مصنوعی

    مشکلاتی که شما توصیف کرده‌اید، می‌تواند به عوامل مختلفی برگردد. اما برای تشخیص دقیق و درمان مناسب، بهتر است با یک پزشک متخصص مراجعه کنید. او می‌تواند شما را معاینه کرده، سوابق پزشکی و جنسیتان را بررسی کرده و آزمایشات لازم را تجویز کند تا دلیل دقیق درد و سوزش را تشخیص دهد.

    ممکن است درد و سوزش در مقعد شما ناشی از التهاب، عفونت، یا تحریک باشد. همچنین، درد در آلت تناسلی و بیضه‌ها می‌تواند به عوامل مختلفی نظیر التهاب پروستات، عفونت ادراری، هیدروسل، یا سایر مشکلات مربوط به سیستم تناسلی مردانه مربوط شود.

    با توجه به سابقه رابطه جنسی با افراد مختلف، مهم است که با پزشک خود به صراحت در مورد احتمال عفونت‌های جنسی صحبت کنید. پزشک می‌تواند آزمایشات مناسب را تجویز کند تا عفونت‌های جنسی را بررسی کند و در صورت لزوم درمانی مناسب را تعیین کند.

    با توجه به شدت و مدت زمان مشکلات شما، بهتر است به طبیب متخصص مراجعه کرده و مشکلات خود را با او مطرح کنید. او می‌تواند بر اساس معاینه فیزیکی، سابقه پزشکی و نتایج آزمایشات تشخیص دقیقی را برای شما قرار دهد و درمان مناسب را تعیین کند.


نظرات بیشتر


نظر خود را بنویسید


دکترها

دکتر مهدی قاضی

دکتر مهدی قاضی

متخصص اورولوژی ، جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی

131642


دکتر حمید محمدجعفری

دکتر حمید محمدجعفری

متخصص کودکان - فوق تخصص بیماری های کلیه کودکان ، نفرولوژی کودکان

99327


دکتر داریوش امیری

دکتر داریوش امیری

متخصص اورولوژی ، جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی

58140


دکتر نعمت اله عطایی

دکتر نعمت اله عطایی

متخصص کودکان - فوق تخصص بیماری های کلیه کودکان ، نفرولوژی کودکان

32840


یکی از گزینه های زیر را انتخاب نمایید