درد در دنده هایی پشت

در موقع دراز کشیدن زمانی که از این پهلو به ان پهلو می روم دندهای پشتم درد می گیرند انقدر که احساس می کنم که کمرم قدرت کشیدنم را ندارد .می خواهم بدانم این درد به روماتیسم ربط دارد واگر ندارد به چه پزشکی مراجعه کنم.من دکتر مغز واعصاب رفتم ایشان گفتند که به دیسک مر بوط نمی شود.

اطلاعات بیمار : جنسیت : آقا سن : 45
1 1012 4 سال پیش

پاسخ درد در دنده هایی پشت

  • دکتر نگار شیرخانی

    روماتيسم بيماري است كه مفاصل و استخوان ها را درگير ميكنه و مهم ترين علامت ان درد و خشكي صبحگاهي مفاصل بدن بخصوص دست ها،همراه با احساس ضعف و خستگي است. تورم مفصلي و قرينه بودن مفاصل درگير و بالا بودن فاكتور روماتوئيد در ازمايش خون هم از علايم تشخيصي مهم در اين بيماري است. اگر تشخيص اين بيماري براي شما گذاشته شده،درد هاي عضلاني مبهم ميتونه از عوارض بيماري باشه و بايد به متخصص روماتولوژي مراجعه كنين. در غير اين صورت دردهاي قفسه سينه ميتونه از يك گرفتگي ساده عضلات بين دنده اي به دنبال فعاليت جديد يا حركات ورزشي تا حمله هاي حاد قلبي (درصورت داشتن سابقه بيماري قلبي،فشارخون،چربي بالا و سابقه خانوادگي مثبت ريسك حملات قلبي بالاتر ميره)باشد.


نظرات بیشتر

  • با سلام.باسپاس از وقتیکه برام گذاشتید.از نظر قلبی بعد گرفتن اکو وتست ورزشی خوشبختانه قلبم مشکل نداره.ولی خشکی ودرد صبحگاهی هم ندارم.چند روزه که مچ پا وزانوی راستم ورم کردن بعد از گرفتن ام ار ای می گن زانوم مشکلی نداره.از اب که زانووم اورده ازمایش گرفتن عفونی نبود ازمایش روماتیسم وتب مالت هم مشکلی نداشت .راستش موندم چکار کنم .بسیار ممنون می شم اگه راهنمایم کنید که با کدام پزشک مشورت کنم.واحتمال کدام بیماری در من وجود دارد.

    پاسخ

نظر خود را بنویسید


یکی از گزینه های زیر را انتخاب نمایید