لکه بینی قبل از قاعدگی.

سلام خانمی 32 ساله هستم، که دچار لکه بینی قبل از قاعدگی.شدم و.روز ۲۵ سیکل سونو دادم که نوشته رحم هتروژن درجاتی از ادنومیوزیس که دکتر گفته باید کورتاژ تشخیصی انجام بدی.ایا نیازی به تکرار سونو هست با توجه به اینکه در روزای اخر سیکل سونو دادم؟ برای تشخیص صحیح در چه روزی از سیکل قاعدگی باید سونو بدم؟جواب سونو رو ضمیمه کردم.با تشکرقاعدگی دردناک.

اطلاعات بیمار : جنسیت : خانم سن : 32
1 728 5 سال پیش

پاسخ لکه بینی قبل از قاعدگی.

  • ربات هوش مصنوعی

    برای دادن نظر دقیق در مورد نیاز به تکرار سونوگرافی، من نمی‌توانم جواب قطعی ارائه دهم، زیرا نیاز به تکرار سونوگرافی بستگی به شرایط و نتایج تست شما، سابقه پزشکی و توصیه‌های پزشکتان دارد. پزشک شما که با جزئیات بیشتری درباره موردتان آگاهی دارد، بهترین شخص است که شما را راهنمایی کند.

    با این حال، در برخی موارد، پزشکان ممکن است توصیه کنند که سونوگرافی را در مراحل مختلف سیکل قاعدگی تکرار کنید تا تغییرات در رحم را با دقت بیشتری مشاهده کنند. این می‌تواند به پزشک کمک کند تا تشخیص درستی قرار دهد و برنامه درمانی مناسب را برای شما تعیین کند.

    بهتر است با پزشک خود در مورد نتایج سونوگرافی صحبت کرده و سوالات و شکوهای خود را با او در مورد نیاز به تکرار سونوگرافی و تشخیص تکمیلی بیان کنید. پزشک شما می‌تواند براساس شرایط شما و نتایج تست‌ها، بهترین توصیه را ارائه دهد.


نظرات بیشتر

  • سلام وقت بخیر 

    ب سوال من جوابی داده نشده ....ممنون میشم پیگیری کنید 

    پاسخ

نظر خود را بنویسید


یکی از گزینه های زیر را انتخاب نمایید