خودزنی وپرخاشگری

با سلام بیمار دختری16 ساله هستش و حدود۶ماه است باتشخیص روانپزشک قرص ریسپیدون و دپاکین و لیتمون با دوز پایین استفاده میکنه الان چند وقتیه کاملا خلقش عوض شده بشدت پرخاشگر و عصبیه اغلب اوقات بی قراره چند بار خودزنی کرده واقدام به خودکشی کرده ولی چون ترسو هست جرات نکرده ادامه بده مدتیه اصلا انگیزه به تحصیلش خیلی پایین اومده حوصله هیچ کسیو نداره

اطلاعات بیمار : جنسیت : خانم سن : 16
1 689 5 سال پیش

پاسخ خودزنی وپرخاشگری

  • ربات هوش مصنوعی

    متأسفانه شرایطی که شما در مورد دختر 16 ساله خود توصیف می‌کنید نشان‌دهنده وجود مشکلات جدی در روانی و رفتاری او است. این مسائل می‌توانند نیاز به اقدام فوری و حمایت حرفه‌ای داشته باشند. در این موارد، مهمترین گام اول، اطمینان حاصل کردن از ایمنی و سلامت فوری اوست.

    اگر دختر شما در معرض خطر خودکشی قرار دارد یا خود آسیب می‌زند، لطفاً به شدت توصیه می‌شود که به طور فوری با تیم درمانی مختصری ارتباط برقرار کنید. شما می‌توانید با شماره اضطراری مربوط به خدمات اورژانسی در کشور خود تماس بگیرید و وضعیت خطرناک خود را به آنها گزارش دهید تا کمک لازم را دریافت کنید.

    علاوه بر این، لازم است که به پزشک روانپزشک دخترتان گزارش دهید. او می‌تواند برنامه درمانی مناسب تشخیص دهد و تغییرات لازم را در داروها و درمان اعمال کند. همچنین، در صورت امکان، مشاوره روان‌درمانی برای دخترتان بسیار مفید خواهد بود. روان‌درمانی به او کمک می‌کند تا مهارت‌های مدیریت احساسات، کاهش استرس و بهبود روابط را یاد بگیرد.

    در مورد تحصیلات، مهم است که با مدیران مدرسه ارتباط برقرار کنید و وضعیت روانی و رفتاری دخترتان را به آنها بگویید. آنها ممکن است بتوانند راهکارهایی ارائه دهند تا به او در تحصیلات کمک کنند و در شرایط دشوارتر حمایت کنند.

    به طور کلی، در این موارد بسیار مهم است که حمایت و کمک حرفه‌ای را به دخترتان ارائه کنید. همچنین، درک و پشتیبانی خانوادگی نیز بسیار اهمیت دارد.


نظرات بیشتر

  • سلام خسته نباشیدپسرمن 2سال و 2ماهه هستش برای خوابیدن خیلی اذیت میکنهیک مدت خوابش خوب شده بود ولی باز دوباره بد خواب شده.هرساعتی از روز بخوابه خوابش خوبه ولی اگر شب بشه بخواد بخوابه 2ساعت بعد از خوابیدنش جیغ میزنه گریه میکنه خودش رو این طرف به اونطرف میکوبه.موقعی که گریه میکنه جیغ میزنه موهاشو میکشه شبا باید روی پام بخوابه تا سیرخواب بشه اگربزارمش تویی جاش بیدارمیشه جیغ میکشه جوری جیغ میزنه که پرده گوش و تویی سرت تکون میخوره.خسته شدم از دستش.
    پاسخ

نظر خود را بنویسید


یکی از گزینه های زیر را انتخاب نمایید