دکتر مهدی نشاطی
8538

دکتر مهدی نشاطی متخصص جراحی عمومی - فوق تخصص جراحی قلب و عروق

( 37 رای )

از بهترین دکترهای شهر تبریز

نظرات درباره دکتر مهدی نشاطی ثبت نظر برای دکتر مهدی نشاطی تصاویر مطب و محل کار

زمینه فعالیت دکتر مهدی نشاطی متخصص جراحی عمومی - فوق تخصص جراحی قلب و عروق

جراحی قلب و عروق و بای پس قلبی، جراحی دریچه های قلب و عروق

آدرس و تلفن مطب دکتر مهدی نشاطی متخصص جراحی عمومی - فوق تخصص جراحی قلب و عروق

تسلط به دیگر زبان ها دکتر مهدی نشاطی متخصص جراحی عمومی - فوق تخصص جراحی قلب و عروق

لینک های مفید دکتر مهدی نشاطی متخصص جراحی عمومی - فوق تخصص جراحی قلب و عروق

  • جراحی قلب

  • تعویض دریچه آئورت

  • عالی

  • آنژیوگرافی کردم و ی رگ اضافه‌ داشتم سوزوندنش، دکتر خیلی خوبی هستن

  • مادرم و سال 89 در بیمارستان عالی نسب عمل کردند عالی عالی عالی.????????از لحاظ اخلاق و رفتار بینظیر.و با سواد علمی بسیار بالا.توصیه میکنم هر کس عمل قلب باز میخواد انجام بده با خیال راحت به دکتر نشاطی مراجعه کنه و با خیال راحت و بدون ترس عملش و انجام بده.

  • چند هفته پیش پدرم به علت گرفتگی سه تا از عروق قلبی در بیمارستان عالی نسب بستری شدند که خوشبختانه با جراحی توسط دکتر نشاطی بهبود یافتند دکتر نشاطی واقعا علاوه براینکه پزشک حاذق وبی نظیری هستند از لحاظ اخلاق وکمال و انسانیت نیز مقامی والادارن ،واقعا پزشکی خیر و نیکوکار هستند جناب دکتر نشاطی بابت تمام زحماتی که برای بیماران میکشید بی نهایت قدردان وسپاسگزارم اجرتان با خدا

  • خیلی عالیه کارشون

  • خوب

  • کار دکتر نشاطی خیلی خوبه سال 94عمل کرده به من من خیلی راضی هستم

  • خیلی خوب

  • با سلام آقای دکتر نشاطی پزشکی حاذق و با اخلاق و با ایمان که صداقت و پاکی و تقوا را در ایشان دیدم در بهمن 1400 که من برای انژیوگرافی در بیمارستان عالی نصب بستری بودم متخصص قلب بنده ، آقای دکتر علیان که ایشان هم دکتر بااخلاق و حاذق هستند در اتاق آنژیو اعلام نمودند که امکان باز کردن عرق با آنژیو وجود ندارد و آقای دکترنشاطی را معرفی کردندو آقای دکتر نشاطی با آرامش خاصی در همانجا با من صحبت کردند و بنده که واقعا ترسیده بودم اطمینان روحی و آرامش دادند و گرنه من میخواستم با رضایت کتبی مرخص شوم و دو روز بعدکه بعد از اعلام رضایت به اتاق عمل رفتم وایشان را در اتاق عمل دیدم و بعد از عمل پی در پی بنده را ویزیت کرده و جویای حالم بودند و فعلا بعد از گذشت دو ماه مشکل خاصی ندارم و درد قفسه سینه که فرمودند طبیعی هست و به مرور برطرف میشود و لازم به ذکر است کا اایشون هیچ درخواست مالی از بنده نکردند با وجود اینکه یک هفته بعد از عمل برای ویزیت به بیمارستان رفتم و خودم آمادگی پرداخت پول دادم ایشان با تبسم خاصشان گفتند لازم نیست در حالی که پزشکانی را در بیمارستان دیدم که شب قبل از عمل منشی شان زنگ زده شماره کارت و مبلغ مورد را به مریض میدادند من برای جناب دکتر نشاطی آرزوی سلامتی و بهروزی برای ایشان و خانواده شان را خدا دارم و خدا اجر دنیوی و اخروی برای این انسان بزرگوارکه در حق این مردم بینوا میکند را از خود عطا فرماید آمین ارادتمند شما رسول ساسانی

  • بله اقای دکتر نشاطی راضی هستم

  • دکتر خیلی عالی هستش هم کارش هم اخلاق دکتر خیری هستش بنظر من جاش بهشته واقعا درجه یک

  • جدا از کار عالی دکتر اخلاق انسان دوستانه ایشان ما رو تحت تاثیر قرار داد بی نهایت از کارشون و اخلاق خوبشون ممنونیم

  • با تشکر از زحمات جناب دکتر مهدی نشاطی انشاء الله با امام زمان محشور شوند

  • برای پدرم جراحی قلب باز کردن خیلی خوب بود خیلی دکتر خوش اخلاقی هست زیاد دکتر پولکی نیست به همه مریض‌ها میگه بیا بیمارستان وزیت شو نیاز به اومدن مطب نیست اگه دکتر های دیگه بودن میگفتن بیا مطب

  • عالی هستن حرف ندارن

ثبت نظر دکتر مهدی نشاطی

دکتر متخصص جراحی عمومی - فوق تخصص جراحی قلب و عروق در شهر تبریز

دکتر محسن پتکچی مقدم

دکتر محسن پتکچی مقدم

متخصص جراحی مغز و اعصاب


دکتر علی زرندی

دکتر علی زرندی

دندانپزشک . متخصص جراحی لثه (پریودانتیکس)


دکتر حسین استادی سفیدان

دکتر حسین استادی سفیدان

جراحی عمومی - فوق تخصص جراحی قفسه صدری ، جراحی توراکس


دکتر سمیرا فرضی پور

دکتر سمیرا فرضی پور

متخصص بیماری های قلب و عروق

متاسفانه هنوز نوبت دهی برای دکتر مهدی نشاطی متخصص جراحی عمومی - فوق تخصص جراحی قلب و عروق هنوز فعال نیست.

هزینه ویزیت دکتر مهدی نشاطی متخصص جراحی عمومی - فوق تخصص جراحی قلب و عروق با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل دکتر مهدی نشاطی متخصص جراحی عمومی - فوق تخصص جراحی قلب و عروق می توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.

دکتر مهدی نشاطی متخصص جراحی عمومی - فوق تخصص جراحی قلب و عروق 1 مطب دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل دکتر مهدی نشاطی متخصص جراحی عمومی - فوق تخصص جراحی قلب و عروق را ببینید.

دکتر مهدی نشاطی متخصص جراحی عمومی - فوق تخصص جراحی قلب و عروق از روز بیمار جدید می‌پذیرند. با مراجعه به پروفایل دکتر مهدی نشاطی متخصص جراحی عمومی - فوق تخصص جراحی قلب و عروق در سلامتی۲۴ می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری به دست بیاورید.

تا کنون 37 نفر به دکتر مهدی نشاطی متخصص جراحی عمومی - فوق تخصص جراحی قلب و عروق رای داده‌اند. میانگین امتیازی دکتر مهدی نشاطی متخصص جراحی عمومی - فوق تخصص جراحی قلب و عروق 5 از 5 است.

یکی از گزینه های زیر را انتخاب نمایید